Anbefalte innlegg

Klimadisplay til Aud C4 S6 med rødt bakgrunnslys.

Må skifte ut 2 pærer til lyset. Ellers fungerer det 100%

 

WP_20130805_006.jpg

 

900kr + frakt

WP_20130805_007.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

njet :) Har den fortsatt Eirik.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

satt denne på s6 med 5'er eller 8'er?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

satt denne på s6 med 5'er eller 8'er?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

satt denne på s6 med 5'er eller 8'er?

 

Tror ikke det har noe å si om det kommer fra V8er eller femmer- Men en femmer S6.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

satt denne på s6 med 5'er eller 8'er?

 

Tror ikke det har noe å si om det kommer fra V8er eller femmer- Men en femmer S6.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er forskjell, er en egen meny inni i klimapanelet der man kan lese av turtall, bruker man klimapanel fra v8 eller v6 på en 5'er får man feil verdier. har fra v6 i min som det sitter 5'er i og turtallet blir feil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er forskjell, er en egen meny inni i klimapanelet der man kan lese av turtall, bruker man klimapanel fra v8 eller v6 på en 5'er får man feil verdier. har fra v6 i min som det sitter 5'er i og turtallet blir feil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høh..visste jeg ikke.Kommer i hvertfall fra en S6 med rekkefemmer da :)

 

er forskjell, er en egen meny inni i klimapanelet der man kan lese av turtall, bruker man klimapanel fra v8 eller v6 på en 5'er får man feil verdier. har fra v6 i min som det sitter 5'er i og turtallet blir feil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høh..visste jeg ikke.Kommer i hvertfall fra en S6 med rekkefemmer da :)

 

er forskjell, er en egen meny inni i klimapanelet der man kan lese av turtall, bruker man klimapanel fra v8 eller v6 på en 5'er får man feil verdier. har fra v6 i min som det sitter 5'er i og turtallet blir feil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

700.- ink frakt?

 

Nope.900 inkl ok

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir vel dyrere enn 900 ink frakt som var forrige pris?

Må i såfall bli pluss frakt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette samme som sitter i Audi s2 sedan/ avant B4?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tør jeg ikke si.De ser nok like ut og dette kommer fra en s6 med rekkefemmer. Kan godt hende det passer??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen med etka som kan sjekke dette? Min laptop med etka har trukket inn årene:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror dette blir feil ,Da B4 deler samme boks som tidlig C4.

Har forsket litt på dette de siste dagene , da jeg hadde feil på min S4 Kontroll enhet.

 

Selve displayet sitter i 3 skruer , og dette kan byttes om hverandre (om man vil ha oransje eller rødt lys) Men det er boksen bak som har noe å si for om klimaen skal fungere osv.

Denne må "spille samme melodi" som styreboksene som sitter på klimaboksen , ellers får ikke klimahjernen til å skjønne Potmetrene som sier "hvor" den enkelte flapp står.

 

 

Ang om klimakontroll enhet er fra V6 , 5`er ell V8 har egentlig lite å si for hvermansen , hvis man ikke skal sitte å følge med på turtall på klimapanel da :P

Jeg endte opp med Klimaboks fra 94mod Coupe V6 i min S4 , og her fungerer alt som det skal nå :)

Muligens bortsett fra tilleggs valg som turtall på Motor på klimakontrollen da , men ikke umulig at dette kan kalibreres med Vagcom :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.