#1 Skrevet August 9, 2013 (endret) Klimadisplay til Aud C4 S6 med rødt bakgrunnslys. Må skifte ut 2 pærer til lyset. Ellers fungerer det 100% 900kr + frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2013 Solgt? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2013 njet Har den fortsatt Eirik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2013 satt denne på s6 med 5'er eller 8'er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 3, 2013 satt denne på s6 med 5'er eller 8'er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 3, 2013 satt denne på s6 med 5'er eller 8'er? Tror ikke det har noe å si om det kommer fra V8er eller femmer- Men en femmer S6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 3, 2013 satt denne på s6 med 5'er eller 8'er? Tror ikke det har noe å si om det kommer fra V8er eller femmer- Men en femmer S6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 3, 2013 er forskjell, er en egen meny inni i klimapanelet der man kan lese av turtall, bruker man klimapanel fra v8 eller v6 på en 5'er får man feil verdier. har fra v6 i min som det sitter 5'er i og turtallet blir feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 3, 2013 er forskjell, er en egen meny inni i klimapanelet der man kan lese av turtall, bruker man klimapanel fra v8 eller v6 på en 5'er får man feil verdier. har fra v6 i min som det sitter 5'er i og turtallet blir feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 3, 2013 høh..visste jeg ikke.Kommer i hvertfall fra en S6 med rekkefemmer da er forskjell, er en egen meny inni i klimapanelet der man kan lese av turtall, bruker man klimapanel fra v8 eller v6 på en 5'er får man feil verdier. har fra v6 i min som det sitter 5'er i og turtallet blir feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 3, 2013 høh..visste jeg ikke.Kommer i hvertfall fra en S6 med rekkefemmer da er forskjell, er en egen meny inni i klimapanelet der man kan lese av turtall, bruker man klimapanel fra v8 eller v6 på en 5'er får man feil verdier. har fra v6 i min som det sitter 5'er i og turtallet blir feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 18, 2013 700.- ink frakt? opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 18, 2013 700.- ink frakt? Nope.900 inkl ok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 15, 2013 opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 16, 2013 800,- ink frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 18, 2013 Må i såfall bli pluss frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 18, 2013 Det blir vel dyrere enn 900 ink frakt som var forrige pris? Må i såfall bli pluss frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 19, 2013 Kan si 900 inkl frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 13, 2014 opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 13, 2014 Er dette samme som sitter i Audi s2 sedan/ avant B4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 15, 2014 Det tør jeg ikke si.De ser nok like ut og dette kommer fra en s6 med rekkefemmer. Kan godt hende det passer?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 15, 2014 Noen med etka som kan sjekke dette? Min laptop med etka har trukket inn årene:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 16, 2014 Jeg tror dette blir feil ,Da B4 deler samme boks som tidlig C4. Har forsket litt på dette de siste dagene , da jeg hadde feil på min S4 Kontroll enhet. Selve displayet sitter i 3 skruer , og dette kan byttes om hverandre (om man vil ha oransje eller rødt lys) Men det er boksen bak som har noe å si for om klimaen skal fungere osv. Denne må "spille samme melodi" som styreboksene som sitter på klimaboksen , ellers får ikke klimahjernen til å skjønne Potmetrene som sier "hvor" den enkelte flapp står. Ang om klimakontroll enhet er fra V6 , 5`er ell V8 har egentlig lite å si for hvermansen , hvis man ikke skal sitte å følge med på turtall på klimapanel da Jeg endte opp med Klimaboks fra 94mod Coupe V6 i min S4 , og her fungerer alt som det skal nå Muligens bortsett fra tilleggs valg som turtall på Motor på klimakontrollen da , men ikke umulig at dette kan kalibreres med Vagcom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...