Anbefalte innlegg

Hey! Får ikke mer enn 0, 6 bar ladetrykk, heller ingen forskjell etter at jeg monterte boostcontroller. Bilen er chippa hos ts-racing for noen år siden. Får maks ladetrykk på 0, 6 ved pådrag så da kan det vel ikke være turboen som er gåen. Lurer på hva som kan være årsaken til dette? Skal egentlig være makstrykk på 1, 2bar. Bilen fusker ikke på noe vis.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tidligere fusket den ved pådrag, muligens chipen som var årsaken til dette. Da mistet jeg ladetrykk av og til ved pådrag ved bestemte turtall, men fikset seg selv igjen. Nå har d blitt et langvarig problem:-/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg klødde meg i hue å ræva i langt tid pga. Trykket kom og gikk. Feilen på min 1.8t var kablen som går fra N75ventilen ikke var skrudd skikkelig fast bak sikringene/over pedalene. Jo mer skruen løsnet jo oftere forsvant trykket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset:-) skal sjekke dette! Mulig at denne kabelen kan ha falt helt ut nå da siden jeg får for lite ladetrykk hele tiden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å sjekk alle trykkslanger ;-) var hull i en hos meg, og da lada biln bare 0.6-0.7 og dn lade vanligvis 1.1-1.2... fiksa seg med engang når jeg fikk ny slange :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tips:-) har sjekket alle synlige slanger og de virker ok. Koblet fra strømmen til n75 ventilen og kjørte en runde. Fortsatt 0, 6 bar ladetrykk. Er det n75 som kan være gåen? Evt strømbrudd? Takker for svar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rom rugland: såg ut som jeg måtte fjerne hele dekseøet under styret for å komme til disse sikringene? Jævla jobb;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok diagnosetest å fikk slettet feilene. N75 må byttes . Virker fint nå;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.