#1 Skrevet Mai 20, 2005 Hvordan er dette med innpresset på felgene? Jeg har ET 45. Felgene jeg vil kjøpe har ET 35. Kan jeg da bruke spacere på 10mm og få det til å passe? Innpresset burde vell være det samme som originalt hvis man ikke bruker spacer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2005 Spacere bygger nedover i tallrekken. Du vil da ende opp på ET25 med 10mm spacer. Uten spacer vil de nye felgene ligge 1 cm lenger ut i hjulbuen og det er innenfor hva som er godkjent. Edit: dersom de ikke stikker utenfor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2005 Det er tillatt kun 15mm endring per aksel. Endring fra 45 til 35 blir totalt 20mm på akselen. Trenger da TÛV papirer for å godkjennes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2005 Husk også at evt bredde forandring også vil påvirke den totale plaseringen, en 1/2 bredere feielg med samme inpress vil si 6mm lengre ut og in vil da felgen bygge med samme inpress. Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 21, 2005 Innpress måles etter senter på hjulet, så dekk dim har ingen innvirkning på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 23, 2005 Da kan jeg vell ha felger med ET30 uten at det ska være noe problem? Noen som har en liten peilepinne om max dekkbredde jeg kan bruke? Jeg tror 225 skal gå? Men er litt usikker. Litt kjipt å kjøpe dekk som er for brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...