ECU til Audi 80 1,9 Tdi registrert i 94

Anbefalte innlegg

Vår bil er reg hausten 93. Skal skifte motor - har fått tak i motor som har stått i tilsvarande bil men som er reg tidleg i 94. Det var endring av turbo og dieselpumpe på desse 2. Turboen skiftar eg over (reknar med det ikkje får andre følger..?) Hadde ikkje lyst å skifte dieselpumpa - so då må eg vel ha ECU som passar for å få start?

 

Chassisnummer på vår bil som treng ny motor: WAUZZZ8CZRA031969

Chassisnummer på bil som vi har fått motor frå: WAUZZZ8CZRA213687 treng ECU som har stått i tilsvarande bil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ecu fra en 94 tdi liggende .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en e også.Du har ikke ett dele.nr?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann - dette var flott - trudde ikkje det var so enkelt. Prøvde å få delenummeret hos VAG i går - men delen kan ikkje skaffast lenger - så dei har ikkje nummeret - eg tykte det var rart - for eg har nemlig fått delenummeret på ECU som står i bilen vår i dag (utgått del) 8A0 907 401 B. Kanskje nokon her inne på forumet kan hjelpe med å finne delenummeret?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mangler b den e har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke delenummer har du på ecu din da ? Biler med chasisi nummer mellom 150000-350000 skal ha 028 906 021 et om jeg ser riktig .

Kan få sjekka opp hva jeg har liggende eventuelt ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No ha eg gjort dette - bilen er ein 93-modell:

- hadde donormotor-1 og donor-2

- monterte donor-1 som var ein 93-modell (lik dieselpumpe). Starta på første forsøk - men det viste seg at den hadde defekt toppakning/topp.

- i kveld skulle eg starte opp donor-2 som kom frå ein 94-modell. Denne har ulik dieselpumpe. Motor vil ikkje starte - står berre og kinnar. Ser ut som der ikkje kjem fram diesel.

 

Spørsmålet er om eg må ha hjerne frå 94-modell?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en ecu med nr: 028 906 021 AP. Kjæm i fra en audi 80 1.9 tdi (1z) 1995mod. Liggende hvis du trenger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.