Møte 18/8 ang. lokalstyre

Anbefalte innlegg

Hei

Etter etterspørsel fra flere burde vi ha et møte for å diskutere et evt. lokalstyre og se hvordan ståa er med lokallaget.

Har noen forslag på hvor vi evt. skulle møtes?

Jeg jobber den søndagen, men slutter kl 7, så hvis vi kunne ta det ca. halv 8 hadde jeg vært takknemlig.

Også, burde vi ha med oss en fra hovedstyret for å sørge for at vi gjør det slik det bør gjøres?

Kom med innspill. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå ble det vel foreslått å ta det på neste treff, så kan vel kombinere det :) kan sessemesse Ælex jeg om at bør ta seg en tur :) Men er jo uansett bare å snakke om eventuelle forslag til ting vi kan gjøre for å få fler medlemmer ative etc, som vi har drevet med i en årrekke. Kanskje det kommer nye gode ideer sammen med nye aktive medlemmer, så er gull verdt å diskutere :)

Skriv gjerne opp forslag her som vi kan ta opp på neste samling :)

Jeg har et forslag, og det er noe vi gjorde for noen år siden, og det er å leie NAFs glattkjøringsbane på Rudskogen en kveld, og få lekt og kost oss litt, og få en liten tankevekker før vinter og glatte kommer :) "problemet" med det er at vi må ha et visst antall betalende ellers blir det dyrt for de få som kjører :)

Og der er også litt av roten til et stort problem, for noen år siden hadde vi felleskjøring til tunevannet og grilling, med gratis pølser (sponset) til alle.. den gangen var oppmøte 5gangen av oppmøte på treffet før og etter.. Altså folk kommer så lenge det er noe å få, meeens det sitter langt inne å komme om det ikke er noe å få, eller spesielt om noe koster penger...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har mer å tilføye som kan taes opp på treffet da? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om gratis pølser lokker, men heller tanken på grilling og god stemning mot å "råne" på TrU :P

Om vi noen gang skal ha treff i Askim så kan jeg by på gratis pølser og kaffe i butikken (høst/vinterstid) og samtidig handle inn litt filter (kupe og luft) som man kan kjøpe for ansatt pris (selvkost +10%) og bytte på plassen, eller evntl bilpleieprodukter eller hva man vil. Har hvertfall et varmt lokale og billige deler den aktuelle dagen for dem som ønsker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg skulle vært i styret for østfold så kunne jeg også sendt skiltplater og stickers rundt i østfold med Mekonomen butikkene som henteplass :)

Så slipper folk å kjøre land og strand for å få et par plater eller stickers.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hva du ser i å råne, men vi sitter ikke i rekke i bilene på treff :) Bilene parkeres og vi står å preker, evt ser på ting som folk har gjort med bilene sine etc.. :) Hovedfokus er å preke dritt ;)

Om du har mulighet til et sånt treff er jo det midt i blinken, så det må vi kunne få til en gang :)

Også er jo litt av det å dele ut skiltplater og merker på treff for at folk skal komme, og være litt sosiale :) de fleste klarer å vente til neste treff med å få det, med mindre er forbi noen som har det før :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hva du ser i å råne, men vi sitter ikke i rekke i bilene på treff :) Bilene parkeres og vi står å preker, evt ser på ting som folk har gjort med bilene sine etc.. :) Hovedfokus er å preke dritt ;)

Om du har mulighet til et sånt treff er jo det midt i blinken, så det må vi kunne få til en gang :)

Også er jo litt av det å dele ut skiltplater og merker på treff for at folk skal komme, og være litt sosiale :) de fleste klarer å vente til neste treff med å få det, med mindre er forbi noen som har det før :)

Jeg har ikke noe imot råning ;) men er sikkert noen som er litt reservert

For min del kunne vi kjørt kolonne igjennom Halden 16. Mai :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke akkurat noe "råne treff" på toys heller, driver ikke akkurat å spiller så høyt vi klarer med basskassa som koster det dobbelte av bilen og spinner rundt på plassenxD meeeen når det er sagt så er det alltid hyggelig med litt shit prat og titte litt på biler, litt lettere å få kontakt med folk på lokalagstreff enn hovedtreff:) Har såvidt snakket med sjøvold, og han prøver å bli medlem igjen, men er noe krøll med kontoen hans... meeen han skulle se om han rakk innom på søndag selvom han hadde planer til sent.

En ting jeg virkelig har lyst til er å få til halden treffet igjen! sist var det ikke noe voldsomt oppmøte, men gøy uansett! krever dog litt innsats fra lokallaget;)

Ellers så er forslaget om glattkjøringsbanen veldig godt:) kunne godt tenkt meg å hivd audien utpå der :) gøy for alle å kjøre der, og man lærer seg å kjenne bilen bedre ;)

Nå er vi jo endel som ønsker å engasjere seg litt mer i lokalaget, og virker som sjøvold er på vei tilbake helt eller delevis også, så håper det blir litt orden i lokallaget ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.