#1 Skrevet August 9, 2013 (endret) Saken er at jeg skal til BT Og må da være sikker på høyden jeg skal sette på bilen. Skal på 4 hjulskontroll på mandag. Og til BT på onsdag. Noen som kan hjelpe meg og tolke disse eventuelt bistå. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2013 Ingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2013 Regner med det er høyden du lurer på hvordan du skal måle? Achse 1, altså foran skal avstanden fra nedre del av fjærskålen til nedre del av fjærbeinet være mellom 145 - 210 mm, bak er tilsvarende avstand 175-230, dog usikker på hva fedrebeinsaufname er.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 10, 2013 Regner med det er høyden du lurer på hvordan du skal måle? Achse 1, altså foran skal avstanden fra nedre del av fjærskålen til nedre del av fjærbeinet være mellom 145 - 210 mm, bak er tilsvarende avstand 175-230, dog usikker på hva fedrebeinsaufname er.... Ja det var dette jeg tenkte på. Men nedre del av fjerskål. Med dette menes toppen av fjer / fjer holder. Til nedre del av justering for høyden. Blir kanskje litt vell Nub her men vil være sikker så jeg slipper masse med tull på BT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 10, 2013 Nei, nedre del, altså fra justeringsskruen under fjæren til nedre del av fjærbenet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 10, 2013 Nei, nedre del, altså fra justeringsskruen under fjæren til nedre del av fjærbenet Ok takk det gjorde en del ting klarere takker før det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 10, 2013 Hvis jeg ikke tar feil så skal det bak måles fra hullet for demperfestet, altså der hvor bolten går gjennom nede. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 10, 2013 (endret) Hvis jeg ikke tar feil så skal det bak måles fra hullet for demperfestet, altså der hvor bolten går gjennom nede. Det jeg er sikker på er at jeg minimum må ha 81mm opp til bunnpana Setter stor pris på all hjelp. Snart er det skilter såpass jeg klarer og komme meg ut av garasjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...