#1 Skrevet Mai 20, 2005 Da er tiden inne for ett oljeskift og lurer da på hvor mange liter det går på bilen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2005 mener at det er samme mengde på aby og 3b. jeg fyller 4,5 på min(3b). kjøp filter på mekonomen, orginalt MAHLE til go pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2005 Kjøp 5 liter du. Det går et sted mellom 4,5 -5 liter, så har du et par dl. til å etterfylle etter noen mil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 23, 2005 Kjøp 5 liter du. Det går et sted mellom 4,5 -5 liter, så har du et par dl. til å etterfylle etter noen mil Jepp,kjøpte 5 jeg for å være sikker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 23, 2005 hvilken type olje kjører du på John? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 23, 2005 Akkurat nå kjører jeg på Castrol Performance 10-30 olje.ikke den dyreste men grei på original kjerra mi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 23, 2005 Jepp,kjøpte 5 jeg for å være sikker.. Jeg kjøpte bare 4 liter første gangen. (vant med ABK som kun trengte 3L) Tror ikke det rakk opp til peilepinnen engang. Ser på den litersflaske jeg har igjen at jeg måtta forskynne meg av 7,5dl av den også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 24, 2005 Akkurat nå kjører jeg på Castrol Performance 10-30 olje.ikke den dyreste men grei på original kjerra mi. Bare ha i bakhodet at en liten turbo med restriktivt eksoshus kan bli skikkelig varm selv ved org. effekt....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...