#1 Skrevet Mai 20, 2005 Heisann...jeg kjøpte noen baklamper på nbs for ei ukes tid sida...monteringa var grei men når jeg plugga i kontakta bak på lampene så ble ikke alt som det skulle...Jeg har ikke kjørelys... Noen som har svaret på dette?må jeg bytte om på noen av ledningene eller?Her er et bilde av de hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2005 ja, du må nok bytte på ledningene bak der. Eller om du kanskje har plugget kontakten feil vei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2005 ja, du må nok bytte på ledningene bak der. Eller om du kanskje har plugget kontakten feil vei... Heisann..nei man fikk ikke satt den feil vei for det var det jeg trodde hadde gjort feil ser du men får prøve og bytte om litt.... ingen andre med noen forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2005 Heisann..nei man fikk ikke satt den feil vei for det var det jeg trodde hadde gjort feil ser du men får prøve og bytte om litt....ingen andre med noen forslag? Du må bytte om noen av ledningene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...