Anbefalte innlegg

Hei,

Som topic sier så må jeg fjerne panseråpneren i fotbrønnen for å få bort dørterskel dekselet. Skal bl.a trekke kabel under der.

Men jeg tør ikke hale i og dra, og jeg har ikke sett noen annen form for måte å få den av på. Det er en skrue under den, men tror ikke den fester selve håndtaket på den måten.

Spurte Sondre Hugaas i dag, han har gjort det flere ganger, men han husket ikke hvordan.

Takker for alle svar som kan løse mitt lille problem.

-Thelle-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om det var en liten splint eller noe som måtte dras ut til siden for å løsne spaken. Det skal være ett spor synlig tror jeg, uten å ha sjekka akkuratt nå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk en strekk i ryggen i dag, uten å vite hvorfor. Jeg får ta med meg lommelykta ut i bilen i morgen og se om jeg finner noen splint. Som jeg alt har sett etter, men jeg har ikke studert håndtaket nøye, men trodde jeg hadde studert det nøye nok til at jeg burde ha sett en splint :)

-Thelle-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor fant du det bildet?! Knallgod illustrasjon jeg går ut ifra at det finnes mange av...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor fant du det bildet?! Knallgod illustrasjon jeg går ut ifra at det finnes mange av...

Jeg fant dette på google, men det er nok hentet fra Bentley manualen / fabrikkens reparasjons guide.

Flere hundre siders bok som beskriver det meste i detalj. Tilsvarende de gode gamle Heynes bøkene.

Ligger en del på nettet i pdf format hvis man søker litt. Enten komplett eller i kapitler.

Heynes bøkene selges vel enda på biltema også som nok tar for seg det meste en hobbymekaniker begir seg ut på :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.