#1 Skrevet August 10, 2013 Min skoda columbus leser ikke dvd plater, men cd plater leser den uten problemer. Hva er feil? Laser? Er det en laser for dvd og en for cd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2013 Skal den lese vanlig DVD plater da? Er fet ikke bare kart DVD den leser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2013 skal vel kunne se på film med den ? Men er kart jeg har brent på dvd, men funker ikke det heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 10, 2013 Skal kunne spille av dvder ja. Men bare når du står stille , hvis du ikke har fått fjernet den sperra da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2013 skal vel kunne se på film med den ? Men er kart jeg har brent på dvd, men funker ikke det heller. Prøv først å spille en DVD-film som er kjøpt (ikke kopiert) og hvis det virker så bør du prøve å brenne kartet på en annen merke/plate. Brenn platen på lavest mulig hastighet for å unngå feil under brenneprosessen. Hvis den ikke spiller DVD-filmen, så er vel bytte/rep av spilleren eneste mulighet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 11, 2013 leser ikke kjøpte dvd plater med filmer heller. Er dette noe jeg evt trenger da? Eller trenger jeg bare laser pickup? http://www.ebay.com/itm/DVD-M5-DVD-M5-LOADER-MECHANISM-COMPLETE-LAUFWERK-VW-RNS510-930700650408-w-LASER-/140983898571?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item20d34b91cb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 11, 2013 leser ikke kjøpte dvd plater med filmer heller. Er dette noe jeg evt trenger da? Eller trenger jeg bare laser pickup? http://www.ebay.com/itm/DVD-M5-DVD-M5-LOADER-MECHANISM-COMPLETE-LAUFWERK-VW-RNS510-930700650408-w-LASER-/140983898571?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item20d34b91cb Mulig det kan funke men vil vel kanskje tro at feilen er ett annet sted ? Leser laseren cder så er det vel ikke noe galt med den vel ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 11, 2013 vet ikke, er jo endel elektronikk i den boksen der, ikke bare laser osv. Merkelig... går det an å rense senor da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 11, 2013 Er ikke noe ekspert så det aner jeg ikke:confused: Hvis du er intressert i min så kan du få en god pris på den. Er du det så ta det på PM;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...