#1 Skrevet August 10, 2013 Jeg la merke til i kveld at det blinker rødt i frontruta på min A3, midt i mellom der luftdysene til frontruta sitter blinker det rødt når bilen er låst. Det var ikke krysset av for alarm i salgsannonsen så jeg regna med at det ikke var alarm i den. Men dette røde blinkene lyset tyder vel på at jeg har det alikevel, eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2013 Alarm er vel standard på så og si alle vag av nyere årgang. At det ikke var krysset av for alarm betyr nok bare at den ikke har (innvendig bevegelses sensor) som er et tilvalg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2013 Eller er det startsperreindikator? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2013 Jeg har aldri hørt om eller sett at det blinker noe røde lys i fbm startsperre. Kun alarm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2013 Jeg har ikke alarm på transporteren, kun startsperre, men har likevel ett rødt lys som blinker, jeg tipper startsperre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 11, 2013 Varsler det ikke om at safe lock er aktivert da? Hvis du trykker to ganger på låseknappen på nøkkelen så blinker det vel ikke? Og du kan åpne bilen fra innsiden. Sikkert flere ting sim skjer men det er ihvertfall en av tingene. Kjelt å tenke på hvis du skulle la en eller annen sitte igjen i bilen så kan de fremdeles komme seg ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 12, 2013 Var innom på Møller å bestillte noe greier å spurte med det samme om han kunne se på hiddenen om det var allarm, men det var bare startsperreindikator fikk jeg opplyst. Litt skuffa ettersom jeg hadde fått billigere forsikring om det hadde vært allarm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...