Hvordan er det med garranti på radio når du tar den ut ?

Anbefalte innlegg

Har en columbus radio som jeg har tatt ut av bilen min for å selge. Regner med at garrantien også gjelder da ?

Superben er reg i aug 2011 så har vel 5 år på denne også eller ?

Kan jo være et greit salgsargument eller ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tvilsomt.

Den er vel en del av hele bilen. Om neste mann kommer med den i en annen bil og har problem med radioen, tviler jeg på om han kommer noen vei med det.

Tenk den utopiske tanken at bilen ble solgt bit for bit, og plutselig stod det 10 personer som ville ha reparet alt fra motoren til speedometer på garanti hos bilselgeren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Garantien følger vel bare bilen som helhet, så et avmontert komponent er ikke lenger en del av denne helheten. Da må du i tilfelle montere radioen tilbake i din bil og så henvende deg til forhandleren for garanti.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Garantien følger vel bare bilen som helhet, så et avmontert komponent er ikke lenger en del av denne helheten. Da må du i tilfelle montere radioen tilbake i din bil og så henvende deg til forhandleren for garanti.

Kan selfølgelig montere tilbake , men siden spilleren har et serienummer som er linket opp til bilens regnr. så tenkte jeg at det skulle kunne gå.: klø :

Uansett hypotetisk problemstilling.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.