#1 Skrevet August 11, 2013 Er på utkikk etter instrumentpanel til en Golf 2 GT Syncro 1991 1.8 1P Temp, km-teller og trippteller fungerer ikke på min. Noen som har dette liggende? Eller vet hvor jeg kan få tak i et? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2013 med eller uten kjørecomputer? har liggende et speedo i god stand skal jeg mene og huske men det er uten kjørecomp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2013 Jeg har med kjørecomp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2013 Jeg skal hente en MK2 delebil imorra kveld:) Så kan se om det er samme Instrumentpanel da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 12, 2013 Høres bra ut Sånn ser det ut: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 16, 2013 Det var ikke samma som satt der dessverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...