#1 Skrevet August 11, 2013 Hei! Passer lysa som sitter i en s2 frontfanger rett over på rs2 ? Noen som vet om det som blir solgt på ebay er bra passform på? Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2013 Nei Google rs2 og s2 så ser du forskjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2013 hehe okei, litt lat! Er de på ebay like pass som de på møller? Om en får tak i de der da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2013 Hehe Det kan jeg ikke svare på. Men om du kjøper oem del, så er det jo oem... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2013 Sant så sant! Vi får se hva det blir til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 11, 2013 Kjøpte uoriginale tåkelys på S2en min, god passform og utførelse på de. Husker ikke fabrikatet, mulig det var depo, men ca halv pris i forhold til originalt iallfall. EDIT: vet ikke helt hvordan jeg klarte å misforstå innlegget såpass, beklager urelevant info... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 11, 2013 om du kjøper replica rs2 frontfanger fåes denne med tåke/blink fra s2 og rs2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 12, 2013 Ble bestilt blinklys fra autotuning og luftintak isteden for tåkelys! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...