Vestfold: Litt aktiv medlemsverving igår...

Anbefalte innlegg

På vei hjem fra jobben igår var jeg innom Rema på Thorøya i Sfj. Der sto det en småpen A3....med ganske pen styling etter min mening. Så denne for første gang på Torsdag, er reg "oppi nord et sted". På vei fra Rema la jeg en av de arka Andreas laga engang for lenge siden ang å bli medlemm(har de fortsatt baki bilen jeg) under pusseren hans. Håper ikke arket ble altfor vått før han kom ut....så da får vi se om vi får et nytt medlem i Vestfold.....

 

Er det forresten noen som kjenner til denne? En sølvgrå en.....Tror ikke det var facelift lykter på den.......Og mener at det var 18" RS4 felger(hvis jeg husker riktig)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var BTW på Granholmen å jobba Onsdag og Torsdag ettermiddag, og så da hvordan byens motor"gærninger" bruker Granholmsletta.......

Fikk opplyst av han jeg jobba hos at på sein kvelds og nattestid så driver man med streetrace her.....2 og 2 i hvert felt over hele sletta..........Blir kroner i statskassa det, den dagen onkel lakrismann ligger i buskene.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne tilhørte vel et klubbmedlem fra Østfold? Nå har jeg glemt navnet i farten...En Arnesen var det vel? : klø :

Granholm-sletta..streetrace? De har nok bare sett mr Grønlund på vei hjem fra jobb :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Granholm-sletta..streetrace? De har nok bare sett mr Grønlund på vei hjem fra jobb :evil:

 

Eller meg.......jeg innrømte at jeg er litt skyldig...men dette var da snakk om nattestid....

 

Ang A3en så var det ikke klubb merker på den, på skiltramma sto det Møller Nord og jeg mener det var litt "rare" skiltbokstaver...dvs ikke Østfold...men mulig jeg tar feil.........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A3en stod på Ræma idag også...var DJ reg....sorry at jeg tok SÅ feil...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.