#1 Skrevet Mai 21, 2005 Byttet radiator rundt påsketider, alt vel så langt..... Men for noen dager siden, så begynnte den forb....de varsellampa for vannet å blinke igjenn. Sjekker nivået og det mangler litt kjølevæske. Får lånt meg en sånn trykktester og skal sjekke for lekkasje. Men jeg kan ikke se at det lekker noen plass! Men trykket jeg har pumpet opp, forsvinner ganske fort. Temperatur på motor er fin, ligger stabilt på 90 grader. Vannpumpe og termostat er også byttet for en stund siden, fungerer fint (ble gjort på verksted) Varmeapparat fungerer også som det skal. Byttet olje i går, ikke spor av vann der heller...... Eksos er fin mener jeg, ryker litt på kald motor, ellers lite røyk.... Motor starter fint som snus, går ellers greit! Ikke noe fjusking eller noe sånn. Kan ikke skjønne helt hvor det skal lekke, når det ikke er noen problemer ellers med bilen?? Noen som har noe lurt å komme med? Skal til treffet neste helg, og vil ikke bli stående med havari! Er "bare" 60-70 mil bort...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2005 Kan det lekke i varmeapparatet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2005 Hadde vel vært vått på gulvet da, noe det ikke er...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2005 Funnet ut noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2005 Nei, har ikke det. Var på Våler i helga, slengte på noe radiator tett, kjørte bortimot 1400 km uten at det ble problemer. Så får se om det er i orden nå. Satte på en kobber-ring på temp-føler på radiator også..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...