#1 Skrevet Mai 21, 2005 Abs lampa begynte plutselig og lyse da dama var ute en tur med bilen, i tillegg kom det en pipe lyd som ble borte etter fem sek ca Noen som har peiling på hva dette er? Er bremsevæske nok på bilen. Men det er en tank helt fremme ved hovedlykta på høyre side når du står foran, som er nesten tom, har dette noe med klimaen og gjøre? MVH Even. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2005 jeg bytta et rele på min golf når lampa (irriterende) lyste sånn innimellom.... aldri hatt no problem etter det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2005 Den tanken foran på høyre side ved lykta er vel servoolje om jeg ikke tar helt feil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2005 Abs lampa begynte plutselig og lyse da dama var ute en tur med bilen, i tillegg kom det en pipe lyd som ble borte etter fem sek caNoen som har peiling på hva dette er? Er bremsevæske nok på bilen. Men det er en tank helt fremme ved hovedlykta på høyre side når du står foran, som er nesten tom, har dette noe med klimaen og gjøre? MVH Even. Har akkurat samme problemet på min a4, vanvitti irritende.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 21, 2005 begynnte å lyse i abs lampa på min a4 99. møller sjekket å fant ut at det var calipperne eller glideboltene i calipperne på et av hjulene som var litt rustet. var vist et vanlig problem for vag... de smurte dem opp og etterpå har det ikke vært noe problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 21, 2005 Kør diagnose på ABS'en. Trolig en defekt sensor eller starten på et kabel brudd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 21, 2005 Enig med siste poster. Har hatt samme problemet på min bil og da var de en av sensorene bak som hadde tatt kvelden. Etterhvert tok hele ABS systemet kvelden men de er en annen historie. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 21, 2005 Kør diagnose på ABS'en. Trolig en defekt sensor eller starten på et kabel brudd. Kan hende det er en defekt sensor ja, hadde det på den andre (95mod). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 21, 2005 Enig med siste poster.Har hatt samme problemet på min bil og da var de en av sensorene bak som hadde tatt kvelden. Etterhvert tok hele ABS systemet kvelden men de er en annen historie. og dette er sikkert dyrt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 21, 2005 Jeg hadde samme problem med abs lampe som lyste og den lyden og jeg måtte bytte føler for absn V.F,kosta 2700kr ferdig montert hos audiverksted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 21, 2005 bytta en sensor foran det kosta 500 for sensoren og 500 for 15 min arbeid. RAN! Har bekjente på VWAUDI som kanskje kan gjøre det litt billigere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 22, 2005 og dette er sikkert dyrt? Fikk det heldigvis på reklamasjon så de kostet meg ingenting. Men de var snakk om 20.000 +++. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 22, 2005 hatt samme problem på min. Var ene sensoren somv var gåen. kosta rundt 1000 lappen med arbeid om jeg husker rett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 23, 2005 Hadde også samme problemet da jeg kjørte Passat. Lampe som lyste og en deilig irriterende lyd... Fikk rensa sensorene for skitt på Vw-verksted ifm. hovedservice på bilen. Dette funka iallefall så lenge jeg hadde bilen.... Fikk vite at det var smuss, salt mv. som hadde "irritert" sensoren. Mvh Kristian. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...