#1 Skrevet August 13, 2013 Har tatt ut vacum pumpa da den sluttet å låse dørene, sett etter ny på e-bay, er grei å finne men noen har ulik bokstav på slutten min har nr. 8l0 862 257 G, noen har en ulik bokstav, har det noen betydning? Ser det selges rep.sett noen som har prøvd dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2013 Bør finne en pumpe med samme delenr, det har med ustyrsnivå på bilen og gjøre. Har prøvd rep rett og det fungerer meget bra Jeg kjøpte min herrifra, http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4761986-FS-Central-Locking-Pump-8L0862257N-and-replacement-pumps Frakten tok ca 10 dager fra USA til Lødingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2013 Bestillte sånt rep. sett. Åpnet pumpa, da kom impellern og resten ut nesten som støv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2013 Er det irring og støv på printkortet, så vask det med elektrorens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 14, 2013 jepp, takker for tipset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...