#1 Skrevet August 14, 2013 (endret) Motorledningsnett 600,-(blir straks kastet) Toppdeksel med Coilrekke (5stk). 1500,- Oem A6/S6 grill med chrome kant/ringer 300,- Debadge Grill Audi A6/S6 C4 (ny) 500,- Deksel foran slutttrinn AAN. 200,- Downpipe AAN 500,-(kastet) Slange fra Turbo til Mat 350,- Trekkspill slange til IC. 300,- Original AAN Manifold m/Wastegate 500,- AAN Kammer 500,- 2 Stk AC kompressor AAN 500 pr stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2013 Er det org slange den ut fra turbo? - - - Updated - - - Er det org slange den ut fra turbo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2013 Det er den originale ja, den som har tilkobling for retur fra toppen og magnetventil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 20, 2013 Bump. Bud mottas før ting kastes;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 20, 2013 Da byr jeg 500,- inkl frakt for toppdeksel med coilrekke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 21, 2013 Byr 800kr + frakt for Coilrekke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 3, 2014 Har du fremdeles Trekkspill-slange til IC? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 4, 2014 Passer manifoild på s2(3b)? Isåfall er jeg intrisert i den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 4, 2014 Deksel foran slutttrinn AAN. Er det det litt store som sitter over alle kontaktene på torpedovegg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 4, 2014 Kan gi deg frakta +100 spenn for ledningsnettet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 4, 2014 Byr 800kr + frakt for Coilrekke Beholdes inntil videre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 4, 2014 Har du fremdeles Trekkspill-slange til IC? Ja det mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 4, 2014 Passer manifoild på s2(3b)? Isåfall er jeg intrisert i den Det mener jeg den gjør ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 4, 2014 Deksel foran slutttrinn AAN. Er det det litt store som sitter over alle kontaktene på torpedovegg? Korrekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 4, 2014 Kan gi deg frakta +100 spenn for ledningsnettet. Kastet dessverre.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 6, 2014 1000 kr for coilrekka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 7, 2014 Korrekt Trenger det. Sendt deg PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 7, 2014 Beholdes inntil videre Er det slik at den ikke selges , eller vil du ha høyere bud? Kan by 1200,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 7, 2014 Meg du skulle sende PM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 12, 2014 Har du hallgiveren som er i bakkant motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...