#1 Skrevet Mai 21, 2005 1. Hvem selger/leverer spoiler til bakluka av den diskre typen? har sett endel Vento med denne. 2. Har sett bilder på nettet av endel VR6/GTI som i tillegg til hjulbuer har skjørter som også er meget diskre, er dette noe levert av vw eller? 3.Har kansje ikke noe med styling å gjøre akkurat.....Passer interiør fra Golf 3(4 dørs) over i Vento? tenker spes. på baksete og dørtrekk. Svært takksam for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2005 har vento selv jeg så vet litt i allefall.. den spoilern du tenker på er orginal på gl mod...(på min i allefall;D ) og så har du oxo noen mod. 93-95 som kommer orginal med hjulbuelister. og alt av interiør fra golf 3 passer i vento! så sant det er fra en golf med 4dører;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2005 og de skjørta du tenker på, er det den svarte plastikken likosm? isåfall så er det orginalt! hvis det var det du tenkte på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2005 Hmm, takker for svar....da er det bare å starte jakten.....frontleppe og hjulbuer er underveis men trenger "gl vingen" og disse plast skjørtene da.....skulle bare være bruks bil dette hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 22, 2005 Hella har vel også noen enkle baklukespoilere ala Votex (vil jeg tro det er) som er originalt på GLen som nevnt over. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...