#1 Skrevet August 15, 2013 (endret) Hei! Holder på å montere sentrallås i min Passat 35i, og det følger med ny nøkkler for filing. Noen som vet om noen som gjør dette? Vet at Jernia filer nøkkler, men kan de også file bil-nøkkler? - Kenneth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2013 Det er ingen låssmeder i distrikt da? Jernia har sikkert ulikt utstyr fra sted til sted, men jeg kan ikke garantere at de kan slipe. Beste er jo å slipe på koder, blir 100% original, istede for en 99,99% etter en slitt nøkkel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2013 Jeg filte nye til V8er'n på byggmakker Oppdal, så de fleste slike butikker sliper gode nok nøkler til denne bruken vil jeg tro. Tror jeg betalte 60-70kr for to nøkler den gangen. Frederik har sikkert rett mtp 100% og 99.99%, men i mitt tilfelle var det nok med 99.99% 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2013 Stort sett går det jo greit. Men kopier etter slitt nøkkel er jo ikke optimalt. Snakker jo av erfaring. Men ikke alle har digitalt slipeutstyr heller. -Thelle- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2013 Jernia som er 20min unna(nærmeste) har mulighet for å file hus-nøkkler, så når jeg har ærende i der neste gang skal jeg høre der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...