Spørsmål om USA-blinklyspark og fjernlys A8 2009 :)

Anbefalte innlegg

Hei! Lurer på et par tingeling

Er det mulig å få "USA-blink" på A8 2009? Ser noen A4 etc har programmert det inn, men en kamerat fikk det ikke til på kjerra mi med VAG-COM´en.

Og en annen ting; Fjernlyset: Det er jo latterlig dårlig! Eneste det gjør er jo å løfte hovedlysene/flytte spjeld?! Tror det er det dårligste lyset jeg har hatt noen gang. Hadde en S60 tidligere, der løftet xenonlysene seg, og i tillegg tendte fjernlyskastere, men sistnevnte eksisterer vel ikke på DKW´n. Regner med dette alikevel er vanlig?

Bortsett fra DET er jeg veldig fornøyd, flott bil :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

a8 har 2 blink lyspærer i hver lykt.

kanskje d er så enkelt å koble en jump mellom park lyktledningen på ene pæra?

hvilken pære har du i lykta?

jeg har h1 pære på langlysa,så jeg monterte et xenon kit istede for vanlig h1 pære.

ble knall lys:)

vet det er mange sorter lykter på a8,noen leveres med kjørelys med en 5w pære der jeg har h1.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hovedlykta består av to xenonmoduler og to LED-kjørelys/LED-park innerst (5 dioder). Trodde ikke det var så mange andre muligheter (bortsett fra evt glødepærekjørelys) på den utgaven av A8?

Om jeg kobler en "jump" som du sier mellom park og blink tror jeg det fucker til en god del. Ville vel også sett rimelig soviet ut med lys i én av to pærer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes heller ikke bixenon fjærnlys er no spes bra... men det fungerer jo!:)

På min 09 passat var det en som prøvde. . Han fikk til og lese feilkoder etc men ikke endre noe...

Kompis av meg kjøpte org vagcom å han fiksa det på noen min...

Kan det være noe der?

A8 er jo audis flaggskip, så ville vært rart om det ikke gikk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Googlet bare litt kjapt, og fant en tråd på motor-talk.de, riktignok ang. en 2004 mod. (link).

Der ser det ut som om blinklys ikke har noen styreenhet så du evt. må bruke en US-parklys-modul (eBay). Alternativt er det antagelig en annen pæreholder på US-bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det jeg var redd for. Tenker jeg bare lar det ligge :)

Andre: Javisst fungerer det, men det er kanskje ikke en selvfølge? :P Hehe

Men det fungerer jo rimelig ræva. Synes det er rart de ikke har gått for en ekstra lyskaster i tillegg som de andre fabrikantene. Tyskland er blandt de mørkeste landa i verden, men der nede har nesten ingen xenonlys engang..merkelige folk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det jeg var redd for. Tenker jeg bare lar det ligge :)

Andre: Javisst fungerer det, men det er kanskje ikke en selvfølge? :P Hehe

Men det fungerer jo rimelig ræva. Synes det er rart de ikke har gått for en ekstra lyskaster i tillegg som de andre fabrikantene. Tyskland er blandt de mørkeste landa i verden, men der nede har nesten ingen xenonlys engang..merkelige folk!

Er vel fordi (på min hverfall) di her hjørnelysa som tar ekstra lyskaster plassen er viktigere enn lys da...:P

For min del så sitter jeg om dagene i lastebil med xenon tusinger... så bixenon er som tlys for meg:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.