#26 Skrevet Oktober 10, 2006 Bør nok ikke veie over 1200 når den blir ferdig, gjetter jeg på Frode Jørgensen er nok godt ned mot 1100-tallet, da riktignok med alle 4 skjermer og panser i div komposittmaterialer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 10, 2006 Tar opp igjen denne tråden.. Har kjent at bakluken på coupen veie MYE! Er d glasset så veie mye eller er d selve bakluken? Hadden en spart mye vekt med og satt inn et plexiglass? mvh Glasset som veier. Bakluka er støpt i plast/glassfiber material tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 10, 2006 Glasset som veier. Bakluka er støpt i plast/glassfiber material tror jeg. Enig;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 11, 2006 Då ska rutå vekk: smil : Må vel gå ann og få tak i glassfiber framkjermer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 11, 2006 Min veide 1220 kilo (B3 90q), med bur og dashbord med varmeapp, skal du ha dette se er det ikke så veldig lett å komme under 1200 kg, Skal du dit så må du gjøre en god del, men lar seg gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 13, 2006 Min veide 1220 kilo (B3 90q), med bur og dashbord med varmeapp, skal du ha dette se er det ikke så veldig lett å komme under 1200 kg,Skal du dit så må du gjøre en god del, men lar seg gjøre Klare eg komme ner te 1220 så ska eg ver fornøyd:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...