#1 Skrevet August 15, 2013 (endret) Leste ut feilkoder med vag-com og da kom følgende opp. 17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75) P1549 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62) P1256 - 35-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 17932 - Fuel Pump Relay (J17) P1524 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 18027 - Glow Plug Relay (J52) P1619 - 35-00 - Open or Short to Ground 17849 - EGR Valve (N18) P1441 - 35-10 - Open Circuit or Short to Ground - Intermittent Bytta N75 ventilen, og følgende feilmeldinger kommer opp igjen og igjen. Noen som har noen tips? Edit: Trur jammen jeg fant feilen.. releene under hjernen lå og badet i vann... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2013 Ja virker som om du har noe elektrisk tull med ett eller annet. Om du slettet kodene å leser av på nytt.", kommer de samme opp ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2013 jepp samme kommer opp igjen. Har bestilt alle releene nye, og bilen har stått tørt inne i natt så det har fått tørke opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2013 sjekk dreneringer i vannkassa da, sikkert tett, skal vel være en under bremsekraft forsterker, denne proppen skal fjernes på aksjon på vw passat iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2013 Skal sjekke når jeg kommer meg avsted til der bilen står. fikk låne inneplass siden det er spådd hølj regn her. Nettopp vært på møller og henta div deler nytt nå. Det hører med til historien att lokket til hjernen har hatt ett avknukket festeøre siden før jeg kjøpte bilen (ble tilfeldigvis oppdaget) Dette er byttet ut, men man tar jo ikke ut hjerne og alt av releer for og sjekke likevel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 16, 2013 Typisk det med avknukket hjørne sikkert en av skruene som er "umulig" og komme til ? La oss få høre hvordan det går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 16, 2013 Er blitt kvitt de fleste feilkodene men gikk strømtom på Vagcom pc'n så må fortsette i morra. Har feilsøkt og styre og ordna i nesten 4t i dag, og da takka det stakkars batteri for seg hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...