#1 Skrevet August 15, 2013 Jeg vet ikke om det er ett problem.. men casen er.. Når jeg trykker inn bremsepedalen så trenger jeg ikke anstrenge meg for mye før pedalen er i bånn.. å den blir ikke hard! dog har jeg bra med bremser.. vet ikke om det er så bra at abs slår inn ved en evt nødbrems.. men går fint å bremse hardt fra 160+ til 0 Er dette den såkalte bomba? ( som sitter ved ic? ) Evt andre ting? Eller er dette helt normalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2013 Luft i systemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 17, 2013 Det går ikke å pumpe pedalen hard.. hvis jeg pumper noen ganger så piper det å blinker den ((!)) I rødt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 17, 2013 Ville prøvd å lufte systemet skikkelig og se om det blir noe forskjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...