#1 Skrevet Mai 21, 2005 Har send en PM til Kine, men ikke fått svar.Ho som står reg under Telemark Lokallag...... Har et Polo spm til henne, men jeg ser at ho ikke har vært mye på forumet.....mulig ikke så aktiv.........Kan noen be henne sjekke PM eller PMe meg mailadr hennes evt. PM meg info hvis noen har...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2005 Off topic, hvor fant du den medlemslista? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2005 Off topic, hvor fant du den medlemslista? Se på den grå linja øverst der det står "kontrollpanel", "faq", "MEDLEMSLISTE ;)" osv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 23, 2005 Har fått svar jeg nå så det er ok. Men Jan R...jeg fant ut at ho hadde Polo via hovedsida der man kan gå inn på bilmodellene i galleriet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...