Anbefalte innlegg

Hei.

 

Da har jeg vurdert en stund å selge min Audi 80 veteran.

Dette er en fin bil sett at den er 39 år gammel, det fins overflate rust litt her og der, men ikke noe veldig graverende jeg har sett.

Under bilen er det så og si rustfritt da det hyppig er blitt utført tektylering.

Bilen har heller ikke hatt mange eiere slik jeg har forstått, den har vært innen 1 families eie inntil 2011 mener jeg.

Kmstand er antatt til 115000km da tellern har gått rundt.

Jeg har byttet bakre del av eksos(fin sjarmerende eksos lyd) og bremseskiver+bremseklosser foran.

Bilen er fullt kjørbar og omgående klar til bruk, eller så er den et godt utgangspunkt hvis noen har lyst til å gjøre den strøken.

Eu-godkjent frem til oktober 2014.

Sjarmerende bil jeg selger med tungt hjerte.

Felgene på bildet følger ikke med.

Dette begynner å bli en sjelden bil, og jeg håper det er mulig å få noe rundt prisantydning 12000kr.

For flere spørsmål send en mail (fredrikkalvik@live.com) eller ring meg på 98603480.

 

IMG_1349.jpg

IMG_1346.jpg

IMG_1347.jpg

IMG_1348.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tiltredes!. Dette er en riktig fin bil, som med litt arbeid kan bli strøken. Jeg kjenner bilen fra tidligere eier som var kollega av meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oi oi... lyst på.. Du trenger ikke noen 10x 20 felger og stor kompressor vel pluss litt penger..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Luftkompressor? Er egentlig ute etter rent salg da jeg ikke har plass til bilen.

Sånn på stående fot trenger jeg ikke noen 20" da jeg ikke har plass til det lagret heller:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, luft kompressor ja og rh naj 10x 20". Vel.. Kunne tenkt meg denne. Men må da evt selge di 2 tingene først eller a8`n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får legge ut noe av det å se, virker som det er greie tider for kjøp/salg for tiden:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tiltredes!. Dette er en riktig fin bil, som med litt arbeid kan bli strøken. Jeg kjenner bilen fra tidligere eier som var kollega av meg.

 

Er det denne som sto i Sportsveien i Fredrikstad før? Jeg har snudd en del i rundkjøringene i St. Croix gate for å få et glimt av denne, men det er noen år siden nå:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det denne som sto i Sportsveien i Fredrikstad før? Jeg har snudd en del i rundkjøringene i St. Croix gate for å få et glimt av denne, men det er noen år siden nå:).

 

Det vet jeg ikke, min kollega kjøpte den i Engelsviken men bodde selv på Begby (mot Sarpsborg)...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg vet er at den har gått mesteparten av tiden sin i Fredrikstad/Sarpsborg:-) Jeg kjøpte den av en på Aurskog som hadde hatt den i noen måneder, som kjøpte den av en i Fredrikstad/Sarpsborg distriktet der den da har gått siden den var ny meg forstått.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppopp. Bilen står her klar for ny eier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump..Lett prosjekt til vinteren, eller bare tut og kjør:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne gjort det, men bilen ble solgt istad med meget tungt hjerte:-(

 

Så kan merkes solgt her nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var leit, men jeg håper den kom til et godt sted. Du kan gjerne be eieren ta en tur til Østfold, han eier jo en Østfoldbil (AD = Sarpsborg)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.