Anbefalte innlegg

Skal den econ knappen lyse hele tiden?? Slokner kun når jeg slår av anlegget. Har for meg att jeg har kunne slått den av/på førImageUploadedByTapatalk1376659180.209290.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom du trykker på "Auto-knappen", slår ECON seg av da?

ECON er jo for å slå av AC, og kun bruke det som et vanlig varmeapparat.

Etter slik jeg har lest meg til tidligere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, den econ knappen lyser selv om jeg setter den i auto også.. Og ac pumpa går ikke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter litt googling virker det som om du har lite gass i systemet evt en lekkasje, prøv å få fylt litt gass å se om lyset forsvinner :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan være mange grunner til att ECON knappen lyser konstant, gåen kompressor, for lavt trykk på anlegget, feil på trykkbryter osv. har du lest ut diagnose?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke fått lest ut feilkoder ennå, skjedde igår:( Kompressoren er bytta for ca 4 år sia. Men har kjøla litt dårlig i sommer, så da mangler det sikkert litt kjøleveske.. Godt man har tilgang på utstyr og kjøleveske da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 år og 1 mnd gammel er kompressorn.. Satse på den er iorden:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått lest feilkoder. Fikk opp: 00819- high pressure sensor(G65)short circuit to earth. Noen som har peil på dette? er det feil på att det er for lite kjøleveske på annlegget?? Er jo også en som heter high pressure sensor(G65), signal too low.. Som jeg kunne lese meg frem til, så var det denne som var feilkode på for lite kjøleveske.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytt sensoren. Sitter ved venstre lykt. Denne kan du skru ut uten å miste gass da det sitter en ventil der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.