montere bensintank golf 2..feste ved påfylling?!?!

Anbefalte innlegg

Halla folkens..har jo sveiset på nytt feste ved påfylling.

Men er jo ikke noen gjenger der..hvordan da skru fast tank i feste der oppe??!?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bor opp også gjenge opp noen punkter på det nye feste? skulle kanskje gjort det først da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser på den gamle bolten/skruen som sto i bensintanken som skal inn i det hullet...

ser ut som det er poppet ett eller annet gjennom hullet i tanken der og inn i metalfestet i bilen..Så skrudd inn i den?

Vurderer og bruke forskjerm skruer å skru den på plass

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lenge siden jeg har byttet det feste så husker ikke helt hvordan det ser ut, men får du tatt et bilde kan jeg si litt mer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ligger på min tråd ang bilen jeg bygger:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

borr igjennom hjulkassa med eit lite bor der hulla er. bor så eit større frå innsida slik du får ein mutter eller bolt gjennom og sett i to gummipropper med tectyl under slik at der ikkje begynner å ruste rundt hullet du har borret;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

erru gal mann:P hehe..

bilen er 110% rustfri og bedre enn den dagen den rulla ut av fabrikken i tyskland:P

skal ikke borres no i bilen:P

jeg har jo det orginale festet...spjell nytt og punkta på plass:P det jeg lurer på er hvordan man skal skru fast tanken i det orginale nye feste:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.