#1 Skrevet August 16, 2013 Halla folkens..har jo sveiset på nytt feste ved påfylling. Men er jo ikke noen gjenger der..hvordan da skru fast tank i feste der oppe??!?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2013 Bor opp også gjenge opp noen punkter på det nye feste? skulle kanskje gjort det først da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2013 ser på den gamle bolten/skruen som sto i bensintanken som skal inn i det hullet... ser ut som det er poppet ett eller annet gjennom hullet i tanken der og inn i metalfestet i bilen..Så skrudd inn i den? Vurderer og bruke forskjerm skruer å skru den på plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2013 Lenge siden jeg har byttet det feste så husker ikke helt hvordan det ser ut, men får du tatt et bilde kan jeg si litt mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2013 ligger på min tråd ang bilen jeg bygger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 16, 2013 borr igjennom hjulkassa med eit lite bor der hulla er. bor så eit større frå innsida slik du får ein mutter eller bolt gjennom og sett i to gummipropper med tectyl under slik at der ikkje begynner å ruste rundt hullet du har borret;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 16, 2013 erru gal mann:P hehe.. bilen er 110% rustfri og bedre enn den dagen den rulla ut av fabrikken i tyskland:P skal ikke borres no i bilen:P jeg har jo det orginale festet...spjell nytt og punkta på plass:P det jeg lurer på er hvordan man skal skru fast tanken i det orginale nye feste:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...