Deler av verdi i en 97' A4 Avant 1.6?

Anbefalte innlegg

Heisann.

samboeren min har kosa lyktestolpe med sin A4, og jeg lurer på om det er noen kroner å hale ut av bilen?

Den har 220k på klokka, med ny regreim, litt ventiltikk og oljebruk ,gamle typen "sportstoler" og motoren går, men har ikke inspisert motorfester, reimer eller annet.

Det frister å sende bilen sporenstreks til vrak, men hvis det ligger noen kroner i den veit jeg hu hadde trengt de til ny skyss, og da ofrer jeg tiden det tar å demontere deler av verdi.

takker for alle tilbakemeldinger!

DSCN2725.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ABS modul, airbag ECU, motor ECU, viskermotor, el.vindu motor kommer jeg på i farten :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok desverre ikke mye verdi på disse gamle bilene.

Ser det kommer flere og flere slike A4er på høggeren for tiden, har også kommet in et parr a4 TQ uten noe kosmetiske skader. Så desverre er det lite å hente når det verken er gromm motor eller utstyr.

som nevnt over er det et parr ting som kansje det kan ligge litt verdi i.

Om interiøret er helt og pent får du kanskje en tusenlapp for dette komplett.

En 1.6 motor med ventiltikk og oljeforbruk er nok heller ikke noe serlig verdi i. Tipper kanskje 1500kr?

Ser ikke ut som det er mye hele deler på karoseriet heller, må isåfall vere om vf skjerm, bakluke og bakfanger er pen, men igjen blir ikke rik av dette. Kanskje 500kr.

ABS modulene på disse modelenne er en svakhet, så om denne er hel kan du nok kanskje få rundt 1000kr for denne.

Airbag modulen som nevnt om ikke airbaggen er utløst selfølgelig.

Ellers tror jeg ikke det er stort å hente her.

Ser på finn at man får slike delebiler for rett over vrakpant som verken er like skadet og med grommere motor.

Jeg personlig hadde nok ikke gjort så mye med denne. Ecuer og slikt er jo enkelt å ta ut, og tar liten plass, men om det verdt å styre med demontering av store deler som kanskje blir ligende å støve lenge og ta mye plass, for så kanskje få solgt det for en tusenlapp. Men klart det må man jo avgjøre selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.