#1 Skrevet August 17, 2013 ser mange skriver at de har fjerna parklys uten å fjerne pæra, men ingen som skriver hvordan eller hva man gjør med vagcom. Kan de som vet dette være snill å forklare hvordan det gjøres ? mvh torgeir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 19, 2013 Jeg bumper denne litt da jeg også vil vite det! Satt å trykka litt i vagcom en kveld, men fant ikke ut av hvordan jeg kunne stille ned parklysene. Bare de fleste andre pærene! Og så et lite spørsmål til som går på noe av det samme.. Kan man justere styrken på US lysene? Mine står på 35% i følge vagcom, men jeg klarte ikke å gå inn å endre den verdien.. Er dette mulig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 30, 2013 Bumper denne igjen jeg. Leser da om folk som har gjort dette før?? er det ingen som kan fortelle hvordan da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 22, 2013 Heisa denna opp! Skulle gjerne dimma ned parklys pga pæra ryk HEILE tida. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...