#1 Skrevet August 17, 2013 Jeg har lenge lekt med tanken på å modernisere den gamle slitern min med AEL 140hk med større dyser og turbo. Det er flere grunner til dette, lettere mtp. tuning og slippe fysisk chip bytte, legge til rette for evt VNT turbostyring, ja rettogslett som nevnt modernisering. Jeg har MSA12 pr idag, men har en EDC15P styreenhet som jeg funderer på å putte i kjerra. Har avtale med tunerguru om map og hvordan dette skal tilpasses. Men jeg lurer på on det er noen andre som har gjort dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2013 Kan hende det er feil så ta det med en klype salt, men jeg mener EDC15P er pumpedyse og EDC15V er til fordelerpumpe. Uansett, spennende prosjekt! Har hatt liknende spørsmål i hodet selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2013 Bare og få petter lønning på banen her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...