"hakking" i turbotrykket på rundt 2800 o/min.

Anbefalte innlegg

Hei.

Kom heim frå sjøen og starta opp bilen. ein -07 modell 1.8tq.

Ute og køyre og da får eg ein "hakking" i turboen på rundt 2800 omdreiningar.

Vist eg ladar sakte så er det ingen problem , men gir eg full gass begynder eg å lade turbo , så virkar det som eg mister turbotrykket i eit lite halvsekund på rundt 2800 omdreiningar så ladar eg vidare etter dette.

Vist eg køyrer litt hardt og har turtallet over 3k heile tida har eg ingen problemer.

Dette problemet dukket plutselig opp etter at bilen hadde stått 1 måned.

Bilen er chippet for fleire år sidan så trur ikkje dette har noko med saka å gjere.

Har ikkje hatt tilgong på vagcom enda , så har ikkje fått tatt ut feilkoder , tenkte berre eg skulle høyre om nokon har våre borti dette før og har ein idè :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

N75 som begynner å bli dårlig kanskje? Det kan jo være så mangt egentlig...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset , men eg hadde ein N75 og en ny forge resirk liggande heime som har vært planlagt bytta lenge , så gjorde dette etter problemet oppstod og desverre ingen forandring.

Ja kan nok vere så mangt, får heller ta ut feilkodene når eg er tilbake frå sjøen neste veke :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hadde samme symptomer på min bil og da var det overboost... men for meg var problemløster MBC.. var det en ny n75 du bytta til?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiftet til ny av samme type ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.