gammeldags skilter-> bestilling?

Anbefalte innlegg

hei

skal registrere en veteran, 83 mod, kjøpt i Sverige, og har ikke lyst på ny moderne plast skilter.

Kan jeg få skilter av den gamle metall typen til en 83 mod?

Hvordan gå frem/bestille dette? Må jeg først få den moderne typen skilt?

anyone?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handle morderne skilter i stål, bestill så skilt fra en skiltmaker, må være like de som er tidsriktige, vis dem til SVV og sett dem på bilen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.lator.no/display.aspx?menuid=31&prodid=1193

 

Her er den typen veteranskilt du skal ha på en 1983 modell. Først må du registrere den på BT, da får du utdelt skilt av nye typen med det skiltnr bilen skal ha. Så tar du dette nr og legger inn bestilling på lator. Du trenger ikke noe godkjenning/rekvisisjon fra BT lenger, slik som det var før. Lator er de som laget skilt for BT før, og trykkeriet deres er det samme som har laget skilt for BT i alle år før de begynte å endre på skilttyper annethvert år. Kjøpte nye der selv til min 1996 modell Golf, og maskinen som trykket ut de nye er nok den samme som laget skiltene som står på bilen i 1996.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.