Anbefaling dekkmerke 245/35-19

Anbefalte innlegg

Skal ha nye dekk til min C4 S6, Vurderer å kjøpe Toyo Proxes T1-Sport.

Er dette ett godt alternativ? Andre forslag?

Vil ha ett kurant merke, prisklasse 1200-1600 pr. dekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Proxes T1-Sport er veldig gode dekk! :) Jeg er kjempe fornøyd med de! Eneste er at de slites ut litt fort har jeg hørt, men jeg har bare kjørt ca 2000Km på de.

 

Ellers har du Vredestein Sessanta. Kjempe dekk, har kjørt halvannen sesong på de og de er fortsatt gode :) Har hatt de på bane og de sitter godt! Funker veldig bra på vått :)

 

Begge disse dekkene er veldig like i både pris og ytelse syns jeg. Eneste er vist Toyo ikke varer like lenge, men jeg har ikke kjørt de lenge nok til å si noe om det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nokian Z G2 har kommet bra ut i flere tester jeg har lest. Gunstig priset også.:) Et annet dekk er Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 .

Dette dekket kjører jeg på selv.Minst like bra som de Continental SportContact 5 dekkene jeg kjørte på i fjor.Mindre støy også.

Begge disse dekkene er bedre enn Toyo. Vredestein Sessanta er også ett dekk jeg kan annbefale.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har toyo dekkene og er fornøyd med de:) kjørte falken fk452 før og var godt fornøyd med de også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar :) Står mellom Toyo og Falken tror eg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurdert Hankook? I tester i 235/35-19 blir de vurdert som topp tre, langt foran toyo, Falken og Vredstein

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører med Nokian Hakka Black dekk på min Audi, og er ekstremt fornøyd. Godt grep uansett om det er tørt eller vått på asfalten, det er minimalt med støy fra dekkene, de er slite sterke og gode dekk. Det er de beste dekkene jeg har hatt noen gang hvertfall :)

 

Hvertfall noe du burde titte på og legge til vurdering mener jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange som er fornøyd med Toyo, og prisene er jo bra.

Et annet dekk jeg synes er ok, i samme prisleie, er Kumho KU31. Greit lavt med støy, sitter bra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.