#1 Skrevet August 19, 2013 (endret) S2 coupe bakluke gis bort mot henting! Rød. Rs2 dashbord mangler airbag, følger med hanskerom 500kr ell bud Emblemfri grill til b4 panser 300kr Instrumenter til midtkonsoll trekt i carbonfilm, Filmen har sluppet litt taket i kanter. 200kr Komplette Fjørbein foran fra coupe quattro 10v, nesten nye bremser! 1000kr 3b kammer 500kr Ratt fra b4 m/airbag 200kr må hentes. S2 aircon radiator 500kr Høyre dør s2 coupe m/ el.vindu 500kr Venstre dør (kun skallet med bjelke) 150kr Midtkonsoll fra s2 coupe 200kr Priser er + frakt.. Åpen for bud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2013 Har du mansjetten som går på staget som låser diffen bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2013 Nei, har ingen deler til diffen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 20, 2013 hei Fjørbein coupe quattro 10v og bremser er det 4 eller 5 bolt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 20, 2013 Det er 4-108 boltsirkel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 20, 2013 Ok har du et nr? Så jeg kan ringe deg. Så vi kan avtale nærmere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 25, 2013 Hvilken type grill er det? s2(linjer) eller rs2(gitter)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 25, 2013 ser slik ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 25, 2013 Pris på de 3 målerene med holderen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 25, 2013 200kr + frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 25, 2013 Lys og fitment er bra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 25, 2013 Er så lenge siden jeg tok de ut av bilen, så husker ikke om alle lyser! Men tror det pærer er uansett mulig å bytte. Carbon filmen har slippet litt taket i kantene, men når den er montert, så synes ikke dette veldig. Kan evt sende med en ny bit med Carbon film 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 25, 2013 Håpte grillen kanskje hadde ringene, men hvor mye skal du ha for grillen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 25, 2013 Står emblemfri grill:p mulig jeg har ringer fra en standard b4 grill jeg har liggende Pris står vel også lenger opp i tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 25, 2013 hehe se der ser man hvor jeg har hodet du hører fra meg om jeg kjøper det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 1, 2013 Opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 3, 2013 Har du kasta sjafør døren med det elektrisk vindu? Skulle gjerne hatt det mekaniske + motoren. Hvis du selger det? Mvh Espen Egeberg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 3, 2013 Ingenting blir kasta før i midten av september grunnet utenlandsreise Sjåfør døren mangler all innmat! Har kun el. Heis til passasjer siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...