Trøbbel med gasspedal på a4 b5

Anbefalte innlegg

En kamerat av meg har en a4 b5 som vi har sett litt på og skjønner ikke så veldig my av det.

Bilen starter og går på tomgang helt fint men den tar ikke gass i det hele tatt.? er elektrisk gasspedal på den. Men alle sikringer er i orden og alle releer. men får fortsatt ikke gassa med den. Hva kan vere feil her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok pot meteret som har gått (det måler hvor mye man trykker inn gassen slik att hjernen vet hvor mye gass bilen skal ha)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok pot meteret som har gått (det måler hvor mye man trykker inn gassen slik att hjernen vet hvor mye gass bilen skal ha)

Okei. Å hvor sitter den? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det vet jeg ikke på den motoren, men regner med den sitter på gass pedalen en plass

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det vet jeg ikke på den motoren, men regner med den sitter på gass pedalen en plass

Okei :) gasspedalen er jo helt ny

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere lest ut feilkoder med vag-com?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere lest ut feilkoder med vag-com?

kom opp feilkode på gass spjeld posisjons sensor

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gassjeld posisjons sensor er den som sitter på gassjeldet, også kaldt TPS sensor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.