#1 Skrevet August 19, 2013 (endret) Hei. Jeg lurte på hvor jeg kan få tak i pakninger og simringer til denne motoren? Bilen er 91 modell om det har noe å si. Har en oljelekkasje som der ser ut til stammer fra strammehjulet registerreim, men jeg ble fortalt at det ikke er noe bak strammehjulet, hvordan er dette? Er dette en vanlig feil? Finnes det kam og grenrør til denne til en grei pris? Atle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2013 Hei. Jeg lurte på hvor jeg kan få tak i pakninger og simringer til denne motoren? Bilen er 91 modell om det har noe å si. Har en oljelekkasje som der ser ut til stammer fra strammehjulet registerreim, men jeg ble fortalt at det ikke er noe bak strammehjulet, hvordan er dette? Er dette en vanlig feil? Finnes det kam og grenrør til denne til en grei pris? Atle Skulle også hatt tenningslås med den elektriske delen på, hvor får man kjøpt dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2013 Opp, begynner å haste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2013 "Alt" er likt som golf 2 16v. Eneste forskjellen er vel kjøleslangene og innsug/eksos. Kammer passer også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2013 Okei. Hvor får man tak i kammer og grenrør? Pleier disse motorene å lekke olje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...