#1 Skrevet August 20, 2013 Hei Ønsker å kjøpe en vannrail fra aan motor. Trenger kun selve røret og ingen av disse sensorene som er skrudd på. Helst noen lokalt i oslo området så jeg slipper frakta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2013 Har om du ikke får i lokalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2013 Hvor mye byr du da? Skal ha en liggende fra min aan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 20, 2013 Kom med en pris du. Men det er jo ikke akkurat en vanskelig del å skaffe så det bør jo prisen reflektere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2013 Kom med en pris du. Men det er jo ikke akkurat en vanskelig del å skaffe så det bør jo prisen reflektere 200,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 21, 2013 solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 22, 2013 Ser om jeg finner i delehaugen og tar med bort til Johan etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...