#1 Skrevet August 20, 2013 Lurer på om det er noen som har prøvd dette, funker det? slik sett: Burde man gå for slike steiner Eller slike 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2013 Brukte sånn for 20år siden Nederste steinene jeg brukte,med 30-45-75 grader holdere de andre har jeg ikke sett før Ser ut som de har 3 vinkler? Isåfall må du ha noen med rett setebredde på Ikke lett å få setet tett om ikke styringene er 100% rett ihvertfall Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 27, 2013 Takk for svar geir! Ja, det er 3 grader, 30-45-60. men de skriver at noen seter er for harde for å slipes/skjæres... så jeg er litt usikker, skjønner jo at det virker på en am-car med seter direkte i topp, og ikke i rustfritt Det er et slikt verktøy som gjør at du setter det opp riktig i forhold til sete slik at det kommer på rett plass. Pilotene er litt kone så de skal gå rett i styring selvom styringer er litt slitte, sier de. Fungerte de nederste steinene i rustfrie seter? Et slikt sett koster jo ca det samme som en runde i mira fres, så tar nok ikke sjansen dersom ingen har brukt det med hell..`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...