#26 Skrevet August 27, 2013 Du får jo målt i kontakten til hjernen på pin 67 og 11 om det er ledningsbrudd/ isoladjon som er borte og det er kontakt der når camsensor er ute.. Har du 5v der? På kabelen som kommer fra pin 11? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 27, 2013 Ja, har 5v i pluggen med ecu i og tenning på. Men jeg mener nå fortsatt at jeg ikke skal måle kontakt mellom stikk 11 og 67 når både ecu og kamsensor er ute. Ifølge det elskjemaet jeg så på så skal ikke det være mulig.. Da blir det bare en ledning uten noen tilkoblinger, hvordan skal det gå ann å måle på den da? Eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 27, 2013 Ja det er riktig, men du kan gjør det for å finne ut om din påstand om ledningsbrudd/ isolasjon brudd gjør st det er kontakt der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 27, 2013 Skal sjekke litt mer i dag Oppdaterer i tråden om jeg finner ut noe mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...