Vestfold: Hvem skal til hovedtreffet på Våler 28-29?

Anbefalte innlegg

Er det flere enn moi som har tenkt seg oppover herfra? Tenkte å dra på lørdags morgen i tilfelle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må se ann litt...er sugen.

 

Luringen da,skal du oppover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at jeg skal opp, men drar da på søndag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at jeg drar Lørdags morgen, jeg også :)

 

Luringen synes det var for langt, men det kan jo være han kommer på bedre tanker...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heheh ;-)

 

Luringen syns det er for laaaangt ja... Orker ikke sitter oppi skæven å lure på hva som skjedde....:-) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heheh ;-)

 

Luringen syns det er for laaaangt ja... Orker ikke sitter oppi skæven å lure på hva som skjedde....:-) hehe

 

Må si meg litt enig her ja...

Suget minsker når ikke sjefsluringen skal være med...hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ikke. Må spare de kr (hvilke?) som er igjen til jeg skal igang å pusse og sveise og lakke.....får ta det igjen når bilen er rustfri å ser litt bedre ut...Litt OT,men har en plan om å stille ut for første gang(litt sånn ordentlig) i Holmekollen i Aug......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må se ann litt...er sugen.

 

 

Kom igjen og bli med nå da mr.Olsen : vinke :

Angrer som ei bikkje når du ser bildene etterpå : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når skal dere reise, dere som skal oppover? : klø :

07.30 på lørdag, hadde det vært greit?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde tenkt ca 05:45, ufattelig tidlig, da er jeg på våler litt før 09:00. Det står at banekjøringen begynner kl 09:00, men tviler egentlig på dette. Det pleier jo alltid å drøye en time+.

Så jeg har ikke helt bestemt meg enda, men ikke seinere enn 07:30 fra Koppstadkrysset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Mr. Andersen skal på banen, ja! ;)

Jeg gidder nok heller ikke å dra opp dit for én dag, og når været heller ikke er bedre såpass tidlig på sommeren tror jeg at jeg skal ha godt betalt for å overnatte ute.. Får se hva som skjer, det er ikke så mange treffene i år!

 

God tur til dere som skal, i hvertfall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så jeg har ikke helt bestemt meg enda, men ikke seinere enn 07:30 fra Koppstadkrysset.

 

Det var jo umenneskelig tidlig med, men likte det siste alternativet ditt. Den er jo grei ! Ring med på 90173383 om det blir noen endringer Cato :)

Så går turen 07.30 FRA Kopstadkrysset

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.