#1 Skrevet Mai 21, 2005 Er det flere enn moi som har tenkt seg oppover herfra? Tenkte å dra på lørdags morgen i tilfelle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2005 Jeg må se ann litt...er sugen. Luringen da,skal du oppover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2005 Regner med at jeg skal opp, men drar da på søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 23, 2005 Regner med at jeg drar Lørdags morgen, jeg også Luringen synes det var for langt, men det kan jo være han kommer på bedre tanker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 23, 2005 Heheh ;-) Luringen syns det er for laaaangt ja... Orker ikke sitter oppi skæven å lure på hva som skjedde....:-) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 23, 2005 Heheh ;-) Luringen syns det er for laaaangt ja... Orker ikke sitter oppi skæven å lure på hva som skjedde....:-) hehe Må si meg litt enig her ja... Suget minsker når ikke sjefsluringen skal være med...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 23, 2005 Jeg skal ikke. Må spare de kr (hvilke?) som er igjen til jeg skal igang å pusse og sveise og lakke.....får ta det igjen når bilen er rustfri å ser litt bedre ut...Litt OT,men har en plan om å stille ut for første gang(litt sånn ordentlig) i Holmekollen i Aug...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 24, 2005 Jeg må se ann litt...er sugen. Kom igjen og bli med nå da mr.Olsen Angrer som ei bikkje når du ser bildene etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 25, 2005 Når skal dere reise, dere som skal oppover? 07.30 på lørdag, hadde det vært greit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 25, 2005 Hadde tenkt ca 05:45, ufattelig tidlig, da er jeg på våler litt før 09:00. Det står at banekjøringen begynner kl 09:00, men tviler egentlig på dette. Det pleier jo alltid å drøye en time+. Så jeg har ikke helt bestemt meg enda, men ikke seinere enn 07:30 fra Koppstadkrysset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 25, 2005 Hehe.. Mr. Andersen skal på banen, ja! Jeg gidder nok heller ikke å dra opp dit for én dag, og når været heller ikke er bedre såpass tidlig på sommeren tror jeg at jeg skal ha godt betalt for å overnatte ute.. Får se hva som skjer, det er ikke så mange treffene i år! God tur til dere som skal, i hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 25, 2005 Så jeg har ikke helt bestemt meg enda, men ikke seinere enn 07:30 fra Koppstadkrysset. Det var jo umenneskelig tidlig med, men likte det siste alternativet ditt. Den er jo grei ! Ring med på 90173383 om det blir noen endringer Cato Så går turen 07.30 FRA Kopstadkrysset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...