VACN Hovedtreff - Rudskogen 2013

Anbefalte innlegg

Tenkte å lage en tråd så folk kan holde litt oversikt, avtale og evt. kunne kjøre i følge..

 

Slik jeg tenker så tar jeg med meg Vestfold Lokallag sitt partytelt og banner ihvertfall, så er det fritt frem for å ta med seg musikk og en grill så bør det kunne bli ganske så hyggelig på campen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg personlig har ihvertfall planlagt å dra over med Bastøferja til Rudskogen Torsdags ettermiddag, men grunnet usikkerhet rundt bilen da den fortsatt står ute av drift så kan jeg ikke si noe sikkert. Jeg sover da i telt.

 

Jeg vet Heine og Jeanette drar over samtidig, de har valgt bobil for anledningen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er mest sannsynlig i Danmark denne helgen, så passer ikke for min del :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal over lørdag, kanskje til søndag faktisk. :P

Hvordan er Quality Hotel Fredrikstad, tro? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke det samme som å bo på campen ;) Ærlig talt, hva er dere, gæmliser? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp! Og vi har hverken telt, soveposer, campingvogn eller annet uteligger-stæsj!

Pølsa di ligger her ennå, Chris-William.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har vi bestilt hotell, dette blir nok bra greier! :)

Har prøvd å shine cabben, men vet ikke om det er noen vits i å stille ut, når vel neppe opp som original bil! :P

 

Skal A4-gjengen over?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal vi vettu, i hvertfall meg og snekkestad men kommer kun på søndag. Tar med hele familien og tilhenger med olabil(seff med motor). HEHE :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så hyggelig! Ja, tar med hele familien jeg også! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjapp 'reportasje' fra treffet sett fra vårt ståsted:

De som kom torsdag og fredag, fikk så vidt jeg forstod en brukbar kjøredag fredag, men på lørdag ble det ikke tørt før godt utpå dagen. Vi kom oss heller ikke over fjorden før i 10:30-tiden, og siden det øste ned da, tok vi like greit en tur til Schweden som det heter på VAG'sk. Vi ankom banen i 14-tiden, og fant kjapt både Chris-William, Heine, Jeanette og til alt overmål Dag&Cato! Jeg har faktisk aldri sett Buddha Racing i aksjon, så for meg var dette en stor nyhet. Etter endel bra kjøring, dro de to sistnevnte, faktisk med fungerende bil, til en forandring. Bra jobba, gutter! : ja : Henning var også der med den fantastiske sportquattro'en sin også! (Tøft å gi såpass på med en så strøken bil!!)

Den utflyttede Lars hadde også funnet veien over fjellet, så alt i alt var det endel Vestfoldingen på banen. Sikkert flere jeg ikke har oversikten over også.. :P

På kvelden ble det arrangert felles bespisning i anledning jubileet. På Rudskogen skjedde det i restaurantteltet, med god buffét med burger, knallgod kyllingfilét og bratwurst og masse tilbehør. Tror de fleste fant noe de likte!

Kveldsunderholdningen var innleid DJ i en av pitboksene, men de fleste samlet seg allikevel i større eller mindre grupper rundt om på campen når det ble mørkt. Skal jeg kritisere noe, må det nesten være at området er såpass stort at dette ble veldig spredt! Et luksusproblem, med andre ord. :P

AB og jeg tok noen runder, men fant etter hvert ut at gårsdagen vår hadde tatt på litt vel mye, så vi dro ned til Fredrikstad til hotellet vårt. Etter en god frokost fant vi ut at bilen hadde stått under et tre som hadde funnet det for godt å tømme all sevjen over panser, rute og det aller meste andre, så vi måtte finne en vaskeplass. Etter å ha sett lange køer av VW og Audi på alle selvvaskene på vår vei (bortsett fra nær Fredrikstad, men der var det kun høyttrykksvasker uten vanlig kran til å fylle bøtta..) dro vi videre til banen, mens vi håpet det ikke var kø fra porten og bort til spyleplassen. Heldigvis var det bare en og annen som vasket der, så det gikk greit. Bilen ble shinet så godt det lit seg gjøre, og da vi stod ved utstillingsområdet, kom Marius med familien og motorisert olabil på hengeren. rett etterpå fikk vi også besøk av andre lokallagskjente, nemlig Svein Willy og Jon Olav - husk pizzatreffene, da gutter! :P

Det ble dessverre ingen pokal på AB denne gangen, men ikke så rart med den konkurransen som tross alt var der. Mange timer er lagt ned i de utstilte bilene!

Fin tur hjemover, tror egentlig vi lå bak Per Backe det meste av veien til Moss? :D

Takk til styret, alle frivillige og alle besøkende som gjorde treffet til et av de beste vi har vært på! : vinke :

Noen bilder følger når Photobucket synes det er greit å vise dem..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.