#1 Skrevet August 22, 2013 (endret) Hallo! Etter et års tid med BMW har jeg til slutt fattet fornuft og returnert til audi, en a4 1.8tq. Denne fikk smake noen brukte preface S4 xenonlykter for å løfte fronten litt fra de kjipe standard lyktene. Innstallasjonen gikk fint men, når jeg testet de ut så lyste de bare "annenhver gang". Med det mener jeg, når lysvelger står på nederste posisjon (har slik bak rattet som på C4) så lyser kun xenon pæra på førersiden, drar jeg den opp slik at jeg kan bruke fjernlys lyser kun xenon pera på pasasjersiden. Fjernlys og parklys fungerer som normalt. Pluggen var lik på begge lyktene og jeg har ikke bedrevet noe triksing med ledniger forløpig. Noen som har vært borti tilsvarende? Tok en liten film for bedre å beskrive problemet: Skal være mulig å se videoen nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2013 Kan ikke se videoen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2013 Jeg er på igen måte noen ekspert på dette, men en bekjent av meg hadde tilsvarense problem på sin 97-98 mod A4 og fikk løst problemet med å bytte ut ett Relè. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2013 (endret) Høres sansynlig ut det. Spørsmålet er hvilket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 25, 2013 Hei folkens, jeg har kommet til bunns i lysproblematikken men jeg må også få høydejusteringen til å virke. Pluggen på Xenon lampene er ikke lik som på halogen og motoren kan ikke byttes over for armen som styrer reflektoren har forskjellig lengde. Om noen med etka tilgang kunne funnet ut delenummeret på en plugg jeg tror passer hadde jeg blitt svært takknemmelig: Pluggen kommer fra det jeg tror er kamsensor på en Passat 1.6 AHL motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 1, 2013 Hadde satt stor pris på om noen har anledning til å finne delenummeret på pluggen for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...