#1 Skrevet August 22, 2013 satt og tittet på dette fra kina.. http://www.ebay.com/itm/AUDI-RS2-Audi-I5-20VT-KKK-K24-K26-Garrett-T3-Flange-Cast-Exhaust-Manifold-/190882362707?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2c7179b553 er jo støypegods... hvor lenge vill dette holde på rs2 oppsett? er det bedre eller like bra som kimmit selger for 1900? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2013 rs2 manifoil er da og støypegods? så bør fungere rimelig greit det, helst på mange med 4-500hk oppsett med støypejernsmanifoil. Problemet med grenrør er at då må du bygge om det meste rundt turbo, ny downpipe, slanger, olje tur og retur og vatn osv.. plug and play er mykje beire. mange som kjøyre rs2 opsett på original aan manifoil og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2013 min er et par sprekker i har jeg sett. så jeg må uansett bytte. men tenkte på flowen. om det holder med orginal eller burde man bytte for å hente litt ? enig at jeg vil ha det plugg and play. + at det skal se orginalt ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...