#1 Skrevet August 22, 2013 Hei! Hvis jeg ikke skal bry meg om utslippene, kan jeg da gjøre som jeg vil med veivhusvent? Skal jo gjøre endel ombygning i motorrommet snart, og vil forenkle alt så mye som mulig. Kan jeg blende av alle de hullene i blokka som har disse plastboksene, og lage meg en kraftig (type 3/4" - 1") AN slange ut av "fordeler" pluggen, og i en catchtank med filter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2013 Ingen som har noen formening om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2013 Jeg har gjort dette.. eller det vil si.. jeg bruker den plast boksen som er skrudd i blokken for å samle til et uttak, å kjøpte så et adapter på 034 for å få på 1" slange til catchtank. http://www.034motorsport.com/engine-components-18t-block-breather-adapter-audivw-18t-p-392.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 2, 2013 Hvor plasserer man adapteret hen da? I "fordeler" hullet eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 2, 2013 Hvor plasserer man adapteret hen da? I "fordeler" hullet eller? Jepp, i fordelerhullet til denne plasthuset : Jeg har dette adapteret Håkon linker til, med en 1" slange videre. Kan sende det med stemplene osv for en liten 50lapp om du ønsker det, og skal ha de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 2, 2013 Ja, gjerne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...