#1 Skrevet August 23, 2013 Lurte på om det var stemning for møte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2013 Ja nå er ferie ferdig og snart hjemme fra offshore tur så kommer jeg Torsdag 5 sep19.30 mcdonals oasen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2013 Ser ut som det blir oss to Fridtjov! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 26, 2013 Koselig det vel? Tar nok turen om det ikke blir gatebil-tur, da blir det i tilfelle avreise tidligere på torsdagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 27, 2013 Så sant så sant Haakon Regner med du kommer med RS2'en da Fridtjov? Reklamere litt for salget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 27, 2013 Skal prøve å bli mer aktiv når jeg er hjemme. Men denne går jeg glipp av da jeg reiser ut i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 27, 2013 Tror jeg og bruttern tar turen hvertfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 27, 2013 We're in ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 27, 2013 Hei, gutter, ro ned! Nå får jo ikke jeg og Fridtjov date lenger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 27, 2013 Æsj, reiser på jobb på tirsdag... Ordner skiltholdere til meg du Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 27, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 27, 2013 jeg trenger 1stk skiltholder til gti'en:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 27, 2013 For ein så aldri har vore på dessa møtene, ka skjer på di?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 27, 2013 Det skjer ikke så voldsomt mye, egentlig Jabber litt skit, ser på bilene til hverandre etc. Litt hva man gjør det til selv Siden det er på McDonalds, er det jo også mulighet for en matbit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 27, 2013 Ta turen Tor Magne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 29, 2013 Jeg prøver faktisk også å ta turen. Endelig hjemme og ikke på jobb.. Pleier også alltid å glemme dette ut i tilegg :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 30, 2013 Endring i skiftplanen så jeg kommer faktisk hjem igjen alikevell. Skal prøve å ta turen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 30, 2013 Steike.. kan jo bli en del nå plutselig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 4, 2013 Komme eg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 8, 2013 Liv da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 8, 2013 Overraskende mange som kom! Får prøve å fortsette slik Du får legge ut bilde du tok Johnny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 9, 2013 Eg klarte jo å glømma detta ut, å neste møte har vell folk parkert bilane sine sikkert??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 9, 2013 klare vell et møte te før bilane fere inn te lagring?;P Må komma me rally'en Tor magne;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 9, 2013 Ja va d eg lurte på Leif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...